مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 14:502021-03-25سياسي

فارس من| زیباسازی شهری در قوچان نیازمند کمک مجموعه های مختلف فرهنگی است


نایب رییس شورای اسلامی شهر قوچان گفت: وظیفه شهرداری در مناسبت های مختلف ایجاد فضاسازی در سطح شهر بوده اما باید مجموعه های مختلف فرهنگی، اصناف و حتی مردم نیز در این زمینه پای کار بیایند و هرکدام در حوزه خود اقدامانی انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی ! به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قوچان در گفت وگو با خبرنگار فارس با قبول این مسئله که در ایام فاطمیه ضعفی در زمینه فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهر وجود داشت، گفت: وظیفه شهرداری در مناسبت های ایجاد فضاسازی مناسب بوده و در این زمینه نیز همیشه در حد توان وظیفه خود را به انجام رسانده است.

علی زیرک بیان کرد: گهگاه ضعف هایی وجود دارد که مثلاً در دهه فاطمیه دوم بلافاصله پس از لمس این مسئله توسط مردم و نامناسب بودن فضاسازی ها، شهرداری کمبودها را جبران کرد.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری قوچان در ایام شعبانیه با تمام ظرفیت پای کار آمد و با تمام توان اقدام به فضاسازی محیطی مناسب این ایام و تقارن آن با نوروز 1400 کرده است، تصریح کرد: البته باید برای زیباسازی شهری مجموعه های فرهنگی، اصناف و حتی مردم نیز پای کار آمده و هرکدام گوشه ای از کار را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| زیباسازی شهری در قوچان نیازمند کمک مجموعه های مختلف فرهنگی است

فارس من| زیباسازی شهری در قوچان نیازمند کمک مجموعه های مختلف فرهنگی است